Šokio teatras PADI DAPI Fish. „Dior in Moscow“. PREMJERA!
Choreografė - Agnija Šeiko.
Dramaturgė - Ingrida Gerbutavičiūtė.
Atlikėjos: Agnija Šeiko, Ingrida Gerbutavičiūtė.
Kompozitorius - Antanas Jasenka.
Scenografė - Sigita Šimkūnaitė.
Video menininkė - Albena Baeva.
Šviesų dizaineris - Povilas Laurinaitis.
Prodiuserė - Goda Giedraitytė.
Produkcija: Identity Move http://identitymove.eu/ & šokio teatras „PADI DAPI Fish“.
Spektaklio trukmė 40 min.
Praėjus 25 metams po „Geležinės uždangos“ griūties, globalizacijos epochą valdo vakarietiškos kultūros ir vakarietiškų elgesio normų persunkta kasdienybė. Mums to nė nepastebint šalia kapitalizmo performuoto mūsų identiteto vis dar gajūs „postsovietiniai reliktai“, kreipiantys individą viena ar kita linkme. Mūsų, rytų europečių, pasirinkimus lemia sovietinio ir postsovietinio elgesio modelių kartotė, įsprausta kažkur tarp autentiško, apskaičiavimu ir logika pagrįsto elgesio ir tarp įsivaizduojamų ar atkartojamų vakarietiškų elgesio modelių skirsnių.
Ryškiausios sinusoidės atsispindi moterų tapatume, nes moterys išgyvenusios feminizmo bangą ir radikalius moters įvaizdžio pokyčius pasiklydo tarp darbininkės-karjeristės-mamos-namų šeimininkės-gražuolės-mylimosios ir/ar laisvo elgesio normų moters įvaizdžių. Didžiulę įtaką moters tapatumui turi ir savas tiesas primetančios televizijos ir radijo laidos, į vartotojiškumą orientuota mada, visuomenėje gajūs socialiniai stereotipai.
Idėjos autorės choreografė Agnija Šeiko ir dramaturgė Ingrida Gerbutavičiūtė šiuo spektakliu nori gilintis ir paliesti moters asmenybės sluoksnius, kurie sugulę mamų, močiučių, tetų, televizijos laidų vedėjų, gražuolių konkursų laureačių, kino aktorių, daininikių ir kt. įvaizdžiose formuoja šiuolaikinės moters (ne)sąmoningus pasirinkimus ir elgesį.
Spektaklyje „Dior in Moscow“ analizuojamas šiuolaikinės moters identitetas ir jį formuojančios aplinkybės. Kas lemia šiuolaikinės moters elgesio ir mąstymo bruožus? Kodėl priimami vieni ar kiti spendimai ir nuo ko jie priklauso? Kur glūdi įvairių emocijų priežastys ir kodėl šios priežastys lieka paribyje?
Moterų tarp 30 m. ir 40 m. karta dažnai vadinama „tranzitine“. Šis pavadinimas nusako ne tik santvarkos poslinkį, bet ir vidinį - tapatumo - poslinkį. Todėl šiame spektaklyje tiriamas šiuolaikinių trisdešimtmečių-keturiadešimtmečių moterų tapatumas.
Šokio spektaklio premjera vyks:
2016 m. vasario 3 ir 4 d., 19 val.
Klaipėdos kultūros fabrike, Bangų g. 5A, Multifunkcinėje salėje.
Žiūrovų skaičius – 30 žmonių.
Bilietus platina - Bilietai.lt /Bilietus taip pat bus galima įsigyti prieš spektaklį renginio vietoje (nuo 18 val.).
Daugiau informacijos: Goda Giedraitytė / tel.: 8 615 31052 / goda@zuviesakis.lt